No se que fer
Tinc una extraña obsesio per tocarme als labavos de insti, nomes em falten dos. Pero la semana pasada el meu profe de caste, que te 30 anys, em va enganxar fento. No vaig saber com reaccionar. Al final li vaig acabar fent una.
Necesito ajuda, no li he dit a ningu. I no es cap broma.
Mariona Busto

Hola carlvs!
La masturbació és una conducta que s'ha de practicar en intimitat, potser l'insti no és el millor lloc per fer-ho, ja que encara que et pugui donar morbo, et poden enxampar, no estàs del tot còmode, etc. Has de preguntar-te quin és el fet que et porta a haver-ho de fer de forma obsessiva. A vegades s'utilitza la masturbació per baixar nivells alts d'ansietat que no se saben gestionar d'una millor manera... per tant, s'ha d'anar amb compte i valorar què està passant.
Quan dius que al final li vas acabar fent una, a què et refereixes? Vols dir que vas acabar masturbant al teu profe de caste? Si és així, vés molt amb compte, ja que això pot ser denunciable i és il·legal. Un professor NO pot mantenir cap tipus de relació sexual amb els seus alumnes menors d'edat. Per tant, si el que ens expliques és veritat, et recomanem que ho expliquis a algun adult de confiança (pares, un altre professor/a) perquè t'ajudi a aturar la sitaució i no torni a passar.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat