ORIENTACIÓ SEXUAL
Hola, hi ha una cosa que m'atormenta cada dia. M'agraden moltes cosas y sem donen bé moltes coses que casi no tinc en comú amb la majoria de nens, i això m'impedeix fer amics (nois), per exemple: m'agrada Ariana Grande, però a quasi ningú dels nens heterosexuals l'hi agrada, o crec, pero no és només això moltes coses.
Llavors això em fa dubtar sobre la meva orientació sexual, però jo somnio en tindre una novia y una família de gran, pero com també tinc més amigues que amics y no m'agrada el futball, penso que soc gay y em deprimeixo perqué no ho vull ser. Y tampoc sento molta atracció per les noies, per lo menys no tanta com els meus companys de clase, però tampoc en els nois, llavors estic fet un liu, y em deprieixo molt, perué de ninguna manera vull ser gay.
Mariona Busto

Hola Hopeless!
En primer lloc, tranquil·litza't. Has de saber que si ets gai, no passa absolutament res, no té res de dolent ser-ho! Per sort, vivim en una societat on cada vegada més es pot viure la nostra orientació sexual i la nostra sexualitat de forma lliure i sense por!
Pensa que tenir dubtes sobre la nostra orientació sexual és força habitual a l'adolescència, així que tranquil! Recorda que el que defineix la nostra orientació sexual és de qui ens enamorem, i per saber-ho, hem de deixar que el temps i les circumstàncies que anem vivint ens ajudin a descobrir-ho. No et pressionis i deixa que les coses vagin posant-se a lloc de mica en mica!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat