Condons
Hola, primer de tot volia agraïros el treball diari que feu i que simplement és genial!
La meva consulta es degut a que tinc un dubte amb els condons. Es millor posar-se dos en comptes d'un? És a dir, ja se que amb un ja n'hi ha prou però si en poso dos hi ha més seguretat de no quedar-se embarassada i no tenir cap ETS?
Cristina Albó

Hola Anònima!,
Moltes gràcies per les teves paraules, ens encanta saber que la nostra feina us és d'utilitat :) a nosaltres ens encanta treballar amb vosaltres!
No, no és millor posar-se dos condons en comptes d'un, la fricció entre làtex i làtex si en poséssiu dos, seria incòmode i molesta. També tingueu en compte que possiblement el segon preservatiu no "s'agafaria" tant bé com el que està en contacte amb la pell del penis.
Els preservatius són fiables, però com qualsevol mètode anticonceptiu pot fallar. El més important és que comproveu, una vegada acabada la relació sexual amb penetració, que el preservatiu no té cap fuga. Això ho podeu comprovar un cop retirat el preservatiu del penis, el lligueu i amb les mans comproveu que no hi ha fugues, o sense tancar-lo l'ompliu d'aigua i si hi ha algun forat l'aigua s'escaparà.
Si això passés o es trenqués del tot, seria un accident i aleshores podeu accedir a la pastilla de l'endemà (a qualsevol farmàcia pagant, o gratis a urgències del Centre d'Atenció Primària de la vostra zona o Hospital).
Una abraçada i gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicòloga Iesp - Consulta Jove
@HelenaAL
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat