com em puc masturbar?
Hola!
Ultimament veig que molta gent comenta que masturbar-se li dona molt plaer però jo encara no ho he provat. Us volia demanar si em podrieu situar parts del cos i maneres diferents que donin plaer a l'hora de masturbar-me. Tampoc sé on esta el clítoris.
Cristina Albó

Hola julieta,
M'encanta la teva consulta! Mostra molt interès per a conèixer el teu cos i la teva sexualitat :)
Per començar a conèixer el teu plaer, primer t'has de conèixer, t'has
mirat mai els genitals? Comencem per aquí, agafa un mirall, escull un
lloc on puguis estar tranquil·la i amb llum i mira't. T'adjuntem dues
imatges per a què puguis conèixer una mica millor la teva anatomia i la
del clítoris, quan et miris, intenta localitzar totes les zones:
Com veuràs, el clítoris, es troba  l'exterior de la vagina, no a l'interior. Com hem explicat en moltes altres consultes, la gran majoria de terminacions nervioses en els genitals femenins estan a l'exterior de la vagina (tal i com es veu en les imatges), al clítoris i al seu voltant, no dins.
Intenta
descobrir com funciona el teu plaer explorant aquestes zones i poc a
poc aniràs coneixent més el teu cos i el teu plaer!
T'adjuntem
també un video on s'explica com masturbar-se, està fet per unes
estudiants d'infermeria amb una maqueta de cos femení, no amb una
persona real https://youtu.be/8
BOJWa8takY">
BOJWa8takYhttp://www.adolescents.cat/consultori/ampliacio/
%3Cbr%3E%3Cdiv%20style=%27width:100%;max-width:100%;overflow-x:hidden;%27%3E%3Ca%20target=%27_blank%27%20href=">
Esperem que tota aquesta informació et sigui útil i sobretot si tens qualsevol altre pregunta, no dubtis en preguntar-nos!
Una abraçada i gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicòloga Iesp - Consulta Jove
@HelenaAL
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat
julieta
gracias