Aviam xatooo....OK?
Es el meu profe. Es simpatic i tambe m'aprecia molt com x exemple: em somriu quan em veu i em diu q ho faig tot moltbe. Em te mimada...pro crec q no nomes es aixo..Deu tenir uns 35 anys..es de Bages,em mira molt i quan diu algo gracios es com si em mires i comproves que ma fet gracia. Passa sovint pel meu costat. Un dia q parlava am un altre profe, ell passava pel costat i em va mirar i em va somriure. Cosa q a vegades no fa quan vaig am la meva colla, nomes em mira i prou. Es com si nose...jo tambe i entro en aaquest joc pke tambe el miro i el somric... Tambe fa moolt bona olor, tot sa de dir!
Cristina Albó

Hola Sigilosa!!!,
No sabem ben bé quin és teu dubte o consulta, ens exposes una situació però no ens fas cap pregunta.
Hem vist que aquesta consulta la vas fer al Consultori de Psicologia, la nostra companya Laia Sala et va donar aquesta resposta:
http://www.adolescents.cat/consultori/ampliacio/47852
">
"Hola Sigilosa,
Tinc
la sensació que estàs entrant en un joc molt perillós... ja que et pots
fer molt mal. És molt habitual que un alumne senti atracció cap a algun
professor o professora, però normalment no és viable. De fet, una
relació d'aquest tipus és il·legal.
Jo et diria que intentis
deixar aquest joc, perquè et pot arribar a obsessionar i veure "senyals"
que no són reals. Aquest professor és simpàtic i fa bona olor, però res
més. Intenta posar distància (deixar de mirar-lo tant, no somriure...) i
centrar-te en tu i els teus amics.
Una abraçada!
Laia Sala
@teràpia25"
Una abraçada i gràcies per escriure'ns!
Nota: intenteu no penjar les consultes als dos consultoris.
Helena Angel
Psicòloga Iesp - Consulta Jove
@HelenaAL
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat