Pits(1234567890)
Fa temps vaig sentir a una persona dir que la mida dels mugrons determinava mes o meys la mida dels pits, es a dir que si tenies el mugrons "grans" tindries els pit "grans" es veritat?
Una altra consulta.
Com es que la majoria de noies volen tenir els pits grans? Jo els tinc petits i m'agrada mes que grans, soc rara? Eske no coneixo noies com jo....
Una altra
Pots masturbarte introduint els dit en forma de "corba" a la vagina? Esque jo sento plaer d'aquesta manera i no amb el clítoris...
Gracies per la resposta😘
Cristina Albó

Hola JoAnònima(1234567890),
Copiarem totes les preguntes i les aniré resolent una a una, així m'asseguro que no me'n deixo cap per respondre ;)
• Fa temps vaig sentir a una persona dir que la mida dels mugrons
determinava mes o meys la mida dels pits, es a dir que si tenies el
mugrons "grans" tindries els pit "grans" es veritat?
No té res a veure, la mida dels pits la determina la teva genètica i la teva constitució. Igual que la mida dels mugrons, del nas, dels dits del peu o del color de cabell. En alguns casos pot coincidir que pits i mugrons siguin grans, però no té perquè passar-li a tothom.
• Com es que la majoria de noies volen tenir els pits grans? Jo els tinc
petits i m'agrada mes que grans, soc rara? Eske no coneixo noies com
jo....
És fantàstic que estimis els teus pits tinguin la mida que tinguin! Això hauríem de fer totes! Els pits són bonics, siguin grans o petits.
• Pots masturbarte introduint els dits en forma de "corba" a la vagina?
Esque jo sento plaer d'aquesta manera i no amb el clítoris...
I tant que sí! El que estàs estimulant, possiblement és la zona del Punt del G, t'adjuntem una imatge per a que entenguis una mica millor aquesta zona i la teva anatomia.
Esperem haver resolt tots els teus dubtes!
Una abraçada i gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicòloga Iesp - Consulta Jove
@HelenaAL
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat