Em vull liar amb ell.
Fa un temps que coquetejo amb un noi, els dos ens hem dit que ens agradavem mutuament. El problema és que ell es més gran que jo i ja s'ha liat alguna vegada, en canvi jo no m'he liat mai. M'agradaria liar-me amb ell però no se ni com fer-ho ni com arribar a fer-ho.
Gràcies.
Cristina Albó

Hola MaVC,
Si ja us heu dit que us agradeu, només falta que feu el pas. És normal que estiguis nerviosa si és la primera vegada que et lies amb algú, qui no està nerviós en aquella situació?
També has de tenir en compte que ningú neix ensenyat, el millor és que gaudeixis molt d'aquell moment, tindràs molts primers petons però el primer primer petó, només el viuràs una vegada, i això sempre fa que visquem les coses de forma més especial.
Si estàs nerviosa, parla amb ell, si creus que et pots quedar més tranquil·la explicant-li que per a tu és la primera vegada, fes-ho. El que has de fer és gaudir-ho i seguir els seus moviments, si vols acaronar els seus llavis amb la teva llengua, fes-ho, si ho fa ell, segueix el seu moviment, veuràs que poc a poc aneu "sincronitzant-vos".
Una abraçada i gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicòloga Iesp - Consulta Jove
@HelenaAL
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat