Cos
Boness!!!
Hola, sóc una noia de 13 anys, que de "tipu" estic prima, bastant, però no és que sigui un pal tampoc, o sigui, bé, però dintre de lo prim. La meva pregunta és: Com es pot fer per tindre bon cos, o sigui: tetes, cul i curves, sobretot curves? I siusplau no em dieu que tinc que menjar normal i fer esport, perquè això ja m'ho imagino. O no hi ha cap altra manera??
Gràciesss adolescents!!!! 160300
Sara Bujalance

Hola! Per tenir tetes, cul i corves, a part de menjar equilibrat i fer esport és necessari tenir una genètica "generosa". La forma del cos depèn, bàsicament, d'un factor genètic, per això és tan important acceptar-nos tal i com som per sentir-nos bé amb nosaltres mateixos. De totes maneres, tens només 13 anys, encara tens mooolts anys per davant per créixer, ja veuràs com a mida que el teu cos va desenvolupant-se anirà madurant i prenent formes més adultes i femenines, de manera que et sortirà pit, la cintura s'afinarà i les caderes es faran més rodones, tingues una mica de paciència. Molts petons!!