com ho puc fer?
holaa! tinc 14 anys i soc una noia, alguns cops hem masturbo pero no noto plaer i voldria saber que fer per passar-mo be. espero la teva ajuudaa! graciiiess:)
IESP

Hola mireiaa,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP. Sovint les noies que diuen que no gaudeixen gaire o que no senten plaer és perquè van molt directe a aconseguir l'orgasme.
Anem a provar una cosa, t'atreveixes?
És bo que prenguis a gaudir de les sensacions prèvies i que allarguis el moment perquè això també et permetrà gaudir més. No hi ha una manera concreta per masturbar-se i cada noia ho fa de manera diferent, ja que es tracta d'una pràctica molt personal!
Alguns consells que t'animem a provar:
- Has provat d'estimular-te el clítoris, d'una manera suau i fent petits cercles?.
- També és important que estiguis en un lloc còmode i amb intimitat, sense preocupar-te si et sentirà o et veurà algú.
- Una cosa que pot ajudar-te són les fantasies, pensant en alguna situació que t'exciti.
Espero haver-te ajudat!
Helena Angel @HelenaAL