M'agradaria trobar una solució
Hola!! M'agradaria que em poguessis ajudar. Quan faig l'amor amb el meu novio ell es corre molt ràpid. Es pot fer algo per evitar que sigui tan d'hora? Creus que això pugui afectar al fet que no arribi a l'orgasme?
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP. Amb la teva consulta em sorgeixen més preguntes: a ell sol, si es masturba també li passa (que ejaculi ràpid)? si el masturbes tu, li passa? amb sexe oral? o només li passa en la penetració? Si li passa en totes les situacions, primer hauria de conèixer les seves sensacions en la masturbació individual i que oc a poc et vagi ensenyant a tu.
Ens preguntes si té a veure amb que tu no arribis a l'orgasme, la resposta és que no, el més normal és que no arribis a l'orgasme amb la penetració, l'orgasme i el plaer intens femení s'aconsegueix més fàcilment coneixent el propi cos i a través de la estimulació del clítoris.
Espero haver-te ajudat!
Helena Angel @HelenaAL
www.consultajove.cat