violacio?
tinc un amic que sempre que estem sols a un llit o a una habitacio m'obliga a fer coses que no vull fer del pal mamades o coses així.
tot aixo va començar fa 5 anys quan li vaig fer la primera mamada... abans m'era igual peruqe suposo que al ser tant petita no ho tenia en compte i crex k per culpa de k abans deixava fer pues ell s'ho ha pres com un habit o alguna cosa aixi i no para!
ultimament (els cops k ha passat durant els ultims 2 anys) jo m'hi nego i faig força perque em deixi estar pero no hi ha manera....
l'ultim cop va ser fa 2 setmanes, i es va semar massa del pal volia anar a mes, em va tocar quan jo em negava i tot aixo..
em sento bastant com un objecte sexual apart de k jo per ell no sento res i vull k em deixi estar...
he pregunat a alguns amics i la majoria m'han dit k parli amb ell pero esk en el fons es un bon amic i em sap greu k es pugui ofendre... no se que fer...
una abraçada!
Mariona Busto

Hola xerinola!
Un NO és un NO, i si no ho accepta, està violant els teus drets. No t'ha de saber greu defensar allò que tu vols i si no et ve de gust mantenir relacions sexuals amb ell, ho has de poder dir sense que et sentis malament per si s'ofèn. És ell qui no t'està respectant!
Et recomanem que parlis amb ell perquè respecti la teva decisió. Fes el possible per no quedar-te a soles amb ell! Si veus que sola no te'n surts i segueix sense respectar-te, no dubtis en explicar-ho ja a algun adult de confiança perquè t'ajudi a aturar la situació. No tinguis por!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat
xerinola
d'acord! moltisimes gracies enserio!!