DUBTES... mm
Fa cosa de dos mesos que vaig de lio amb un noi, la cosa és que fa unes tres setmanes vaig anar de festa i em vaig liar amb dos nois, jo a ell li vaig dir que m'havia liat amb un i es va enfadar moltíssim (tot i que no havíem acordat res de no liar-nos amb ningú), va ser llavors quan vam acordar que ningú es liaria amb ningú que no fossim nosaltres. Però aquest cap de setmana ell ha sortit de festa i s'ha enrotllat amb una i a mi això m'ha fet molt de mal. Ara tinc molts dubtes i no sé si deixar-lo, perquè amb ell estic molt bé i m'hi vec en un futur, però això que ha fet ha estat molt lleig... AJUDA SIUSPLAU!!!
Mariona Busto

Hola MariaOneDirection!
Doncs creiem que n'heu de parlar i aclarir exactament què sou i quin tipus de relació voleu. Si feu un pacte d'exclusivitat, vol dir que us deveu fidelitat i que cap de vosaltres pot estar amb una altra persona. Parleu-ne amb calma i mireu si en aquests moments tots dos esteu buscant el mateix o no.
Entenem que estiguis dolguda amb el que ha passat, però la decisió de deixar-ho o no, només pot ser teva, i parlar-ne amb ell i saber què voleu et pot ajudar a prendre la decisió.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat