Hola!!
Jo mai liat ni masturbat ni res de tot això, bé considero que encara sóc petits, com anava dient simplement per curiositat, que passa si al masturbar- te t'equivoques de forat? Faria molt mal no?
I si quan fas l'amor igual, que pasaria si s'equivoques de veritat? Osigui la po** a no és un animalet que sap a quin lloc ha d 'anar, crec jo no ho sé...
Bé moltiisssimes gracies.
Mariona Busto

Hola Petitona!
Doncs si t'equivoques de forat, pots fer-te mal, ja que l'anus no lubrica de forma natural com la vagina. Per tant, és important que tinguem clar on està cada cosa per no equivocar-nos. Així doncs, agafa un mirallet, observa els teus genitals i localitza cada una de les seves parts.
Quan fas l'amor també s'ha d'anar amb compte que el penis s'introdueixi a la vagina. Amb les mans us podeu ajudar a encaminar i facilitar la penetració. No pateixis perquè tot sembla més complicat del que realment acaba sent. Així que tranquil·la!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per escriure'ns!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat