COM SABER SI M'ESTÀ FENT SENYES
HOLA ADOLESCENTS!!
AVUI US ESCRIC PERQUÈ DES DE QUE HE COMENÇAT AQUEST CURS, M'HA COMENÇAT A AGRADAR MOLT UN NEN DE LA MEVA CLASSE I M'HE ACABAT ENAMORANT.
EL CAS ES QUE JO LI AGRADO AL SEU MILLOR AMIC, COSA QUE TENIM UN GREU PROBLEMA, PER AIXÒ QUAN EL SEU AMIC S'ATANSA A PARLAR-ME, JO FAIG EL POSSIBLE PER PARLAR AMB EL QUE M'AGRADA, NORMALMENT PARLEM BASTANT PERÒ NO SE SI PODRIEM ARRIBAR A TENIR UN FUTUR PER CULPA DE LA SEVA AMISTAT. I EL QUE M'AGRADA SEMPRE VA DIENT QUE EL SEU AMIC ESTÀ PER MI I ESO...
EL CAS ES QUE AVUI ESTAVEM PARLANT ELS 3 I EL NEN QUE A MI M'AGRADA HA PARLAT MOLT AMABLEMENT AMB MI, HEM RIGUT, HEM PARLAT DE COSES SOBRE NOSALTRES I FINALMENT M'HA DIT: SAPS ON ESTÀ EL NORD?? I JO M'HE QUEDAT EN PLAN: COM?? I ELL FA: ES QUE L'HE PERDUT DES DEL PRIMER DIA QUE ET VAIG VEURE I JO ESTAVA EN PLAN: QUE MONOO MAREMEVAA I VOLDRIA CONSULTAR-VOS AVER QUE OPINEU SOBRE LA NOSTRA RELACIÓ I SOBRE EL SEU COMENTARI.
GRÀCIES!!
Mariona Busto

Hola wonderful!
Pel que ens expliques, tot sembla apuntar que aquest noi també sent alguna cosa per tu, no?
La nostra recomanació és que seguiu coneixent-vos més, parlant de les vostres coses i que aprofitis un altre moment d'aquests que heu tingut per parlar de sentiments. Aprofita indirectes com aquesta que t'ha deixat anar ("he perdut el nord des del primer dia que et vaig veure"), per seguir-li el rotllo.
Pel que fa al seu amic, aquest noi sap que tu no sents el mateix per ell? No donar falses expectatives és important, d'aquesta manera ell podrà anar-se fent a la idea que tu pots fixar-te en una altra persona.
Esperem que us vagi molt i molt bé!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per utilitzar el Consultori!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat