es extrany,pero m'encanta
ultimament em parlo amb un noi de Girona,sempre per insta encara que tenim el whats,jo li passo nudes per "l'instasnap"i ell em respon,el cas el que el tio em mola a full,i sempre estem parlant de que vull tenirlo al canto per ferli carinyitos i coses del estil(encara que tambe em diu coses morboses),ell l'altre dia em va dir que li moolava i va ser en plan uaaaaaaau pero no se que fer,ajuda
Cristina Albó

Hola anonimaaa,
Si els dos us agradeu és molt més fàcil que si fos no correspost, no creus? Per tant, parla amb ell, el millor és que pugueu ser sincers l'un amb l'altre i pugueu explicar-vos què sentiu i de quina manera.
No ens queda clar si us coneixeu en persona o només heu tingut contacte de forma virtual. Si només heu tingut contacte de forma virtual, el millor és que si acabeu trobant-vos en persona, que t'acompanyi algú a la trobada i que sobretot els teus pares sàpiguen on ets. Mai sabem qui pot haver darrere d'un perfil virtual.
No ens agradaria que et passés res dolent, millor prevenir i tenir en compte algunes mesures de seguretat.
Una abraçada i gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicòloga Iesp - Consulta Jove
@HelenaAL
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat