estic gorda?
tinc 13 anys, i medeixo 1,60. Peso 55,5kg. A vegades em diuen gorda, pero el metge em diu k estic be. Pero jo em trobo gorda perk tinc panxa i comparat amb les altres dons... siusplau digam si estic gordi o noo! :'(
Sara Bujalance

Hola anonima! Estàs bé! No necessites aprimar res! El que et diu el metge (que és un professional i en sap molt) és veritat, estàs bé, no t'has d'amoïnar pel pes. Aquesta gent que et diu gorda no sap ni el que diu, no els facis cas, passa d'ells!. Aquesta gent acostuma a tenir una autoestima baixa i el que volen, de forma inconscient, és que l'autoestima dels altres també sigui baixa, per això insulten. No permetis que les inseguretats dels altres afectin a la teva autoestima. La teva autoestima val molt més que qualsevol d'aquests antipàtics. Parla amb els teus amics, amb els pares, etc. de cara a que t'ajudin a sentir-te bé. I no et comparis amb les altres noies! Cada persona és diferent i a la teva edat és habitual que hi hagi diferència entre les noies perquè cada una creix i es desenvolupa a un ritme diferent. Molts petons!!