Preservatius Durex
Hola!
Avui accidentalment li he donat un cop a la mochila contra la pared, bastant fort, i portava una capsa amb preservatius Durex Natural Plus. Estic preocupada per si s'han pogut trencar (no he obert la capsa encara, segueix amb el plàstic). M'agradaria saber si els preservatius d'aquesta marca són fàcils de trencar, i en quin cas es trenquen.
D'altra banda, un cop comprats, on és recomendable conservar-los?
Moltes gràcies!!!
Mariona Busto

Hola Andrea!
Hauries de valorar l'estat en el qual ha quedat la caixa després del cop que li has donat a la motxilla.
Els preservatius es trenquen si se'n fa un mal ús (independentment de la marca), per exemple, si s'obren amb les ungles o amb les dents, si no es comprova la data de caducitat, si s'han guardat de qualsevol manera dins del bolso o a la butxaca del pantaló, o si han estat exposats al sol durant molta estona, si no es col·loquen bé en el penis...
El millor lloc per guardar-los és a la seva caixa i en un lloc on no s'exposi a cops, ni es pugui xafar, ni a temperatures altes, etc.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per escriure'ns Andrea!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat