ESTIC DESESPERADA!!!!!!!!
Fa uns mesos vaig mantenir relacions amb el meu nòvio i a mi em preocupava molt quedar-me embarassada, per sort no va passar res. Vam deixar la relació fa uns mesos, i segueixo neguitosa perquè tinc por de que hagi agafat el vih.Jo li vaig preguntar més d'un cop però ell em va dir que no el tenia i a més em va dir que per una malaltia que tenia tenia anàlisis recents, jo no els vaig veure però no si em deia que no, era que no.
Sempre ho vam fer amb condó i mai es va trencar però un dia vaig llegir que el liquid abans de una ereccio pot contagiar i un dia ell me la va ficar però no tota, només la punteta. Puc haver-me contagiat?????
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP. Si sempre ho vàreu fer amb preservatiu no té perquè haver-hi risc de contagi. el que ens crida l'atenció és que pensis que ell tenia risc de tenir VIH, què és el que et fa sospitar?
Si t'has de quedar més tranquil·la, existeix el Check Point
et fan la prova del VIH, de forma totalment anònima, et demanen l'edat però no el DNI i et donen el resultat en menys de 30 minuts.
Sempre recomanem com a mesura de salut que si tens relacions sexuals esporàdiques amb diferents persones et controlis.
Espero haver-te ajudat! Segur que no serà res, però si t'has de quedar més tranquil·la et deixem el recurs del Checkpoint.
Helena Angel @HelenaAL