14 ANYS SA TRENCAT EL CONDO
Us volia fer una pregunta l'altre dia mantania relacions sexuals amb la meva parella i sens va trencar el condo po ell es va corre afora perque tenia la sensacio de que algo no anava be. Puc estar embaraçada? URGENT!!!!!!!
Mariona Busto

Hola pinkii!
Si hi va haver penetració amb el preservatiu trencat, sempre existeix el risc d'un embaràs no desitjat, ja que encara que ell ejaculés fora, els nois abans d'ejacular alliberen líquid preseminal que ja pot contenir espermatozous, i per tant es pot produir l'embaràs. Evidentment les probabilitats són més baixes que si l'ejaculació s'hagués produït dins la teva vagina, però no podem dir que no hi ha risc.
Com no sabem quants dies fa que això va passar, no sabem si encara ets a temps de prendre la pastilla de l'endemà... segurament no, ja que com saps s'ha de prendre con més aviat millor després de la conducta sexual de risc (preferentment abans que transcorrin 48 hores). Per tant, estigueu atents a quan t'ha de venir la regla, i si no et ve, et recomanem que et facis una prova d'embaràs per descartar-ho.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per utilitzar el Consultori!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat