Ajuda!!!
Hola, jo i la meva novia, aquests ultims mesos estem intentant fer-ho, però avagades hem de parar perque a ella li fa mal i no pot continuar. Es raro perquè cap dels dos som verges i hi han cops que estem bastant temps i no li fa mal i hi han cops que en 5 min hem de parar. Pot ser culpa meva ??
Mariona Busto

Hola polza2000!
Abans no li passava i ara sí? Us heu fixat si el dolor només es produeix en algunes posicions en concret? Heu mirat si està prou lubricada?
Heu de tenir present tot això que us comentàvem, però també heu de saber que 5 minuts seguits de penetració sense parar és molt temps, i probablement la lubricació no sigui la mateixa que quan comenceu a penetrar, i per tant en estar sec, la penetració pot ser dolorosa.
De totes maneres, si veieu que continua fent mal, demaneu hora de visita amb el ginecòleg perquè pugui valorar si tot està correctament o hi ha quelcom físic que expliqui aquest dolor.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per escriure'ns!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat