La meva germana!!!!!!
Holaaa
Prime de tot perdo les meves faltes yo no soc tant perfecsiunista com la meva germana a vere et va escriure al nadal la nadia saps qui et dic?
la cuestio es que no se com tinc que esta am ella la meva mare diu que no li parli de menja que no li digi que esta prima pero es que es la vritat a per cert io tinc dotse anys casi i bueno aixo que a taula putineja tot ara no tan i amaga el menja i com vol que no li digi re?
no dormim al mateix cuarto pero abans sempre anava alla i mesplicaba contes ara em diu q no puc que te coses a fe i la sentu plura nose que puc fe i com a tu ta vare esplica allo dons a veure si em dius a mi que puc fe am ella o nose algu perque estigi millo no entenc gaire aixo un cop li vai pregunta que era la seva malaltia pro em va di nomes que era una merda i que no volia sota cap cosa que yo deixes de menja o algo aixi no se si mu va di per q la deixes o perque de vritat mestima a vegades mu pensu adeuuuuu
Sara Bujalance

Hola Sònia! Entenc com et deus sentir. Tenir una germana que pateix un problema amb l'alimentació pot ser molt dur perquè és difícil entendre què li passa i perquè fa mal veure que està trista. El que li està passant a la teva germana té més a veure amb com se sent per dintre que amb el menjar. L'adolescència és una època que, a vegades, pot resultar una mica difícil i a algunes persones els pot passar el que li passa a la teva germana. Ningú té la culpa del que li està passant i pots estar tranquil.la perquè si els pares la porten al metge se'n sortirà d'això, potser necessita un temps però es posarà bé. El millor que pots fer per ajudar-la és mostrar-li el teu afecte i tenir una mica de paciència fins que no es trobi millor. Intenta no parlar-li gaire sobre el menjar o sobre si està molt prima, aquests són temes complicats per a ella i és millor no parlar-li gaire d'això, ja que es pot angoixar una mica. I sobretot, no tinguis cap dubte de que la teva germana et continua estimant moltíssim. Sempre t'estimarà, tant si està contenta com si està trista. Insisteix en que mengis bé precisament per això, perquè t'estima. Molts petons!!