FIMOSIS?! URGENT!!!
Hola bones, son un noi de 13 anys que estic bastant preocupat, el tema es que quan em faig una paja no em surt la pell de dins, osigui que moc la pell de fora amunt i avall pero la de dins no surt, tinc por per si tinc fimosis ja que em fa molta vergonya dilsi als meus pares, se que el meu pare tmb en te i el van operar i de petit els meus pares em portsven a fer moltes proves de fimosis que totes surtien negatives pero esk en aquell moment no em faia pajes, ara si, i tmb que quan em faig una paja es com si la pell de fora, la punta, s'enganxes amb la de dintre, quan estc fent la paja noto com un dolor pero quan comença a venir l'orgasme ja em passa i quan acabo la paja em queda la pell de fora enganxada amb la de dins, si intento tirar cap a dalt nomes agafant la de fora perque sem desenganxi em fa molt mal i he d'esperar a fer uns quants pipis per que la pell sem desenganxi i em torni a quedar normal, em preocupa la fimosis ja que em fa vergonya. A mes a mes, si tinc fimosis que te de diferent dels altres? Quan em.fagi una paja sera el mateix? Em diran algo als vestuaris? Les relacions sexuals seran el mateix? Que puc fer per veure si tinc fimosis? Quina diferencia hi ha entre una polla amb fimosis i una que no en tingui mantinguent relacions sexuals? Com queda una polla amb fimosis acabada de fer sexe de diferent a una normal acabada de fer sexe? Quan em fagin una paja alguna noia o mantingui relacions es notara que tinc fimosis? Fa mal despres de operrarte? Les relacions sexuals seran el mateix? Tindre algun problema? Si manting relacions sexuals amb algu caldra dirli que tinc fimosis? Es notara molt? Se menpinara igual? Em fara mal? Em fara mal quan se mennpini? La polla sera igual de gran? Hi ha alguna manera de solucionaro sense operar?
Moltes gracies x tot! Valoro molt la vostra feina
Cristina Albó

Hola Nigga,
El millor és que consultis amb el metge per a que
valori si cal operar o no. No pateixis, l'operació de fimosi és
relativament senzilla i de recuperació ràpid.
El canvi més gran
que notaràs és que el gland quedarà descobert, fet que pel que ens
expliques, en el teu cas això no és possible. La pell del penis ha de
tenir mobilitat, cobrir i descobrir el gland sense dificultat ni dolor,
si això no és possible, és important que un metge valori el grau de
fimosi i si cal operar o no.
Pel que fa a les relacions sexuals,
no té per què veure's afectat el teu plaer però millor que el doctor o
la doctora t'informi amb més detall.
T'adjuntem una imatge per a que vegis com queda:
No pateixis per les noies, no cal que avisis, si et fa alguna pregunta contesta-li però no et sentis estrany.
Una abraçada i gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicòloga Iesp - Consulta Jove
@HelenaAL
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat