URGENTISSIM SIUSPLAU TINC POR CONTESTEU JA!!...
hola tinc14 anys i fa ja un parell de mesos que quan estic malament trita intranquila etc... Em dona per menjar en ecces i tot de cop..i despres em sento malament per haver menjat tant entre d'altres coses el cos em diu k o expulsi i vaig al lavavo i em proboco el bomit.Aixo nomes em pasa quan estic malament sino menjo el apats i no em fa fastic el meu cos que es o no es res? I si pasa alguna cosa k es?ajudaaa!!
Sara Bujalance

Hola! Gràcies per compartir amb mi la teva situació, pel que dius sembla que ho estàs passant força malament amb aquest tema i estàs motl preocupada. És comprensible que estiguis amoinada, ja que pel que expliques sembla que pots estar tenint algun problema amb l'alimentació. Quan un es posa nerviós, és normal que es pugui trobar una mica malament, però no fins al punt d'haver de provocar-se el vòmit després de menjar. El que has de fer per solucionar-ho, trobar-te bé i evitar que aquesta situació empitjori és parlar-ho amb els pares, ells faran tot el possible per ajudar-te, així que t'envio molts ànims per a que parlis amb els teus pares sobre això que t'està passant. Molts petons!!