La necessito..
Hola, porto 1 any enamorat d'una noia que em torna boig .. El problema es que sóc vergonyós i no 'atreveixo a dir-li el que sento per ella.. Aquest any és l'últim que coincidirem en classes , ja que jo m'aniré a una Universitat i ella també , però per mala sort no en la mateixa. Heu de saber que és una noia que desitjo i no puc parar de pensar en ella i he arribat a suspendre algún exàmen per quedar-me empanat pensant en ella.. Els seus ulls i el seu somriure m'alegren el dia i perdre-la seria el fi de la meva vida.. Espero que em pogueu aconsellar sobre el tema!
Mariona Busto

Hola Random!
Has de pensar que encara que no aneu a la mateixa Universitat, podeu seguir veient-vos fora! Així que tranquil!
Sou amics? Teniu una relació d'amistat d'algun tipus? Pensa que començar una relació amb una bona amistat és sempre un bon inici!
Has de pensar que a vegades hem de posar en una balança si ens val la pena o no assumir el risc que comporta explicar-li a algú el que sentim. A vegades la timidesa pot fer-nos la punyeta, però hem de fer-li front si volem que les coses canviïn. Planteja't, què és el pitjor que pot passar si li dius? I si no fas el pas? Valora els pros i contres i decideix que vols fer.
També pots parlar-ne amb algun amic o amiga que tingueu en comú. Així pot donar-te un cop de mà i pots valorar si entre vosaltres hi ha alguna possibilitat.
Esperem que us vagi molt i molt bé!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per utilitzar el Consultori!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat