oral!
Bonees,
Quan quedo amb el nòvio a vegades li xupo la po*la, però jo li dic que no m'acaba d'agradar perquè no em sento segura de saber-ho fer bé. A més, cada cop que li faig un oral m'entren "arcades" i estic tot el rato en tensió intentant que no surti res...
Em podríeu donar algun consell per aprendre a xupar-la millor i que alhora no m'entrin "arcades", gràcies!!!
M'agrada molt la feina que feu
Mariona Busto

Hola marta!
És normal que no et sentis segura si no saps si ho estàs fent bé o no. El més important és que en pugueu parlar entre vosaltres i que no facis res que no vulguis fer. Pensa que com tot a la vida, és qüestió de pràctica! No hi ha una manera única de fer-ho, sinó que has d'adaptar-te al noi amb el qual estàs, ja que no a tots els hi agrada el sexe oral de la mateixa manera.
La nostra recomanació és que li preguntis a ell com li agrada que li facis, que t'ensenyi com fer-ho, i que sempre ho facis si realment ho vols fer i et sents segura de fer-ho. Recorda que pressió i sexe no són compatibles!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat