Consulta
Hola,
tinc una pregunta.
Fa uns dies vaig mantenir relacions amb el meu nòvio. Hi va haver penetració sense preservatiu, però no va ejacular a dins ja que vam estar un parell de minuts 'jugant'. Jo no em prenc les pastilles, i la meva pregunta és: puc estar embarassada?
Moltes gràcies!
PD: m'agrada molt la feina que feu!!
Mariona Busto

Hola anonim7!
Sempre que hi ha penetració sense preservatiu existeix el risc d'un embaràs no desitjat i del contagi d'alguna infecció de transmissió sexual (ITS). Heu de pensar que encara que no ejaculés, els nois treuen líquid preseminal abans de l'ejaculació i aquest líquid ja pot contenir espermatozous. És evident que les probabilitats d'embaràs són més baixes que si hagués ejaculat dins la teva vagina, però no podem dir-te que no existeix cert risc.
Així doncs, estigues pendent al dia que t'hagi de venir la regla i si no et ve, et recomanem que et facis una prova d'embaràs per descartar-ho.
Per pròximes vegades recordeu fer servir el preservatiu durant tota la relació sexual ;)
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat