INFO PLISS
❤❤❤Hola, primer agrair-vos tota la feina que feu❤❤❤
1. Encara no tinc la regla però quant la tingui hem podré posar tampó el primer cop en la meva vida que hem vingui (el 2n o 3r dia...)????????
2. M'agrada masturbar-me mirant porno perquè m'excita molt, però només el "porno lesbico" aixó vol dir que sóc lesbiana?????
Moltes gràcies, per cert és norma que triguin + de 2 setmanes en contestar a psicologia?
Us admiro i en molt poc temps he aprés un munt de coses moltes gràcies😘😘😘😍😘😘😘
Cristina Albó

Hola Anòniimaa,
Gràcies per les teves paraules, ens agrada saber que la nostra feina us ajuda i us és útil :)
Copiarem les dues preguntes que ens fas i les constarem per ordre:
• Encara no tinc la regla però quant la tingui hem podré posar tampó el
primer cop en la meva vida que hem vingui (el 2n o 3r dia...)????????
Sí, no passa res si et poses un tampó en la primera regla. El millor és que ho facis quan tinguis força quantitat de sang, això acostuma a ser a partir de 2n o 3r dia després de començar a tacar, però com encara no t'ha vingut ja ho aniràs veient sobre la marxa.
• M'agrada masturbar-me mirant porno perquè m'excita molt, però només el "porno lesbico" aixó vol dir que sóc lesbiana?????
No! el porno no són documentals ni ens ensenyen la realitat del sexe, serveix i es produeix per a excitar l'espectador (i per poder donar alguna idea creativa), però no està fet per educar o ensenyar com és el sexe. És molt habitual que les noies/dones consumeixin més porno lèsbic ja que les escenes del porno entre home i dona acostumen a ser molt més "agresives" i a moltes noies/dones els resulten desagradables.
L'orientació sexual
es defineix en funció de qui ens enamorem, amb qui
establim relacions estables de compromís, intimitat i passió, no en funció de quin porno veiem o amb qui tenim una aventura!
Pel que fa a les consultes de Psicologia, sabem que estan treballant per a posar el consultori al dia, tingueu paciència, aviat arribaran a la vostra consulta!
Una abraçada i gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicòloga IEsp - Consulta Jove
@HelenaAL
http://www.cponsultajove.cat
">http://www.consultajove.cat
" target="_blank">www.consultajove.cahttp://www.consultajove.cat
" target="_blank">t