Ginecologia
Hola, sóc una noia i no sóc verge.
Tinc sempre les regles fortíssimes i em fa moltíssim mal la panxa, i mai em ve regular.
L'últim cop què em va venir em va fer tan mal que no em podia aixecar del llit i la meva mare em va dir que hauriam d'anar al ginecoleg. Em fa molta vergonya perquè si el ginecoleg em demana si he tingut relacions sexuals li hauré de dir la veritat i si em mira...buuuff quina vergonya.
Cristina Albó

Hola anonim,
És cert que hauries d'anar al ginecòleg, a més és important si sents tant de dolor amb les regles. Si t'has de sentir més còmode parla amb la teva mare i expressa-li que t'agradaria entrar sola a la consulta perquè et fa vergonya. si després el doctor o doctora t'ha d'explicar alguna cosa, demana-li si pot entrar la teva mare però que no sigui, si tu no vols, que has tingut relacions sexuals.
Esperem que aquesta fòrmula t'animi a anar a la consulta. Ves-hi, ens han normalitzat molt que la regla ha de ser dolorosa i no té per què ser-ho, és important diagnosticar què està passant.
Una abraçada!
Helena Angel
Psicòloga Iesp - Consulta Jove
@HelenaAL
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat