Pastilla del dia de després.
Hola.
Aquesta és una qüestió que no m'involucra, és només per informar-me, i que crec que aniria bé a tothom de saber:
A l'hora de comprar una pastilla del dia de després, és necessaria la recepta del metge, i per tant, una inspecció al ginecòleg? O no cal? Es pot comprar directament a la farmàcia? S'ha de ser major d'edat per comprar-la?
Gràcies.
Cristina Albó

Hola blanca24,
La pastilla del dia després, és un mètode d'emergència, no és un mètode anticonceptiu, per tant, no podem abusar de la seva administració. Efectivament es pot comprar a qualsevol farmàcia, i té un preu aproximat d'uns 20€.
També la podeu aconseguir en el servei d'urgències del vostre CAP (Centre d'Atenció Primària), o al servei d'urgències de qualsevol Hospital. També podeu anar al http://www.centrejove.org/info/5-pastilla_dia_despres.html
" target="_blank">Centre Jove d'Anticoncepció i Sexualitat, i allà també us la donaran. No és obligatòria una visita al ginecòleg ni una exploració ni res, senzillament heu de comentar l'accident que heu tingut amb el mètode anticonceptiu que estiguessiu utilitzant i us la donaran.
Gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicòloga Iesp - Consulta Jove
@HelenaAL
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat