No puc parar de pensar-hi...
Possiblement us resulti un embolic llegir això però personalment es com em sento. Tinc la sensació d'estar buida sentimentalment, és a dir, si que tinc molts bons amics i amigues però mai he tingut una relació en ningú, simplement lios iavan... I fa poc em vaig pillar per un músic d'un grup. Ja feia alguns mesos que havia tocat en anterioritat al meu poble i m'havia fixat en ell, l'únic que l'últim cop em va donar la sensació que de ell en mi també, pero es que casi tots els membres del grup em coneixen, hi sóc bastant fan hahaha, i em consideren com una amiga, suposo. La seua diferencia d'edat i la meua són 5 anys i es que no puc parar de pensar en ell, m'he pillat. Ens vam estar parlant per whatsapp i això alguns dies deprés però com amics, no m'agrada pareixer fresca (que tampoc m'hi considero molt). Llavors el que no sé es si ell, a la proxima vegada que toquin prop (ja que viu bastant lluny de ma casa) li agradaria que arribés a passar alguna cosa entre nosaltres dos. Jo la veritat, si passes algo seria la noia més feliç del món, l'únic es que em fa por que ell tansols s'ho vulgués passar bé aquella nit i més tart m'ingnoressa completament, en definitiu, no vull perdre el bon rollo que hi ha entre nosaltres dos per una nit, però es que em te molt pillada i no me'l puc treure del cap. Que si he pensat en parlar-li pel whatsapp i treure'm dubtes del cap? Sí, però no vull resultar cansina ni que es pensi que em te penjadissimam. El problema està en què no sé que fer, ni com actuar la pròxima vegada que ens veiguessim, sí que el saludaré i tal però no sé si dixar que passo alguna cosa més (encara que jo vulgui) per por a pedre el bon rollo, perquè sé que la següent vegada no sera la última vgada que el veuré, com ja he dit el grup m'agrada molt i sempre intento anar als concerts quan venen prop. Tampoc sé com treure-me'l del cap...
Cristina Albó

Hola izzy23,
Si teniu bon rotllo i veus que pot passar quelcom més entre vosaltres, no cal que sigui al propera vegada, no cal fer-ho tot la primera nit, i menys si sents aquesta desconfiança cap a ell (literalment dius "em fa por que ell tansols s'ho vulgués passar bé aquella nit i més tart m'ingnoressa completament"). Potser podeu seguir parlant, coneixent-vos, etc... tampoc sabem si us coneixeu bé o sents per ell tanta admiració que el tens idealitzat.
Per tant, intenta centrar-te en la realitat, en els fets, què passa, de què parleu, què coneix de tu i què coneixes d'ell. I quan sentis que pots confiar en ell, ja decidiràs si vols que passi alguna cosa més, o no.
Una abraçada!
Helena Angel
Psicòloga Iesp - Consulta Jove
@HelenaAL
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat