No puc parar de masturbar-me
hola necessito ajuda.
Desde fa un temps em masturbo, però ara m'he descontrolat.
Hem masturbo 6-7 cops al dia, fins i tot demano anar al lavabó per donar-li canya.
Ja ni m'agrada però continuo, es una costum.
Em comença a fer mal. Ajuda!!!
Cristina Albó

Hola JOrdiPlanes,
No sabem si aquesta consulta és una broma o no, en el cas que sigui una broma, agrairíem que tracteu la nostra feina amb el màxim respecte, igual que nosaltres contestem cada consulta una per una amb tot el nostre respecte. Hi dediquem moltes hores i creiem que ens mereixem, al menys, el vostre respecte.
Si no és una broma, el millor és que consultis amb un especialista, la masturbació o el sexe, es pot convertir en un problema si deixem de fer coses del nostre dia a dia per a masturbar-nos o per a tenir relacions sexuals, faltar a classe, faltar a la feina, etc... planteja't si necessites masturbar-te perquè sents ansietat, nervis, o si ho estàs fent només per aconseguir la sensació de relaxació posterior.
La masturbació ens ha d'ajudar a conèixer-nos, però no pot conduir la nostra vida.
Sort i gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicòloga Iesp - consulta Jove
@HelenaAL
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat