Ajuda! Relació a distància complicada!
Hola!
Necessito la vostra ajuda. Fa temps que parlo amb una noia pel whatsapp, ella em va demanar sortir, i li vaig dir que sí. Pero ara tinc un problema amb això. Primer de tot, ella viu creuant l'Atlàntic, així que és una relació a distància, i em fa por explicar-ho als meus pares, perquè ells sempre han estat super en contra d'aquestes relacions, així que no sé com els hi puc dir que vull anar allà a veure-la. Després, també està el problema de que ningú de la meva família sap que soc bi, però ja ho diré, no sé com, però ho faré. No obstant, jo ho tinc més fàcil encara perquè els pares d'ella son homòfobs, i no sabem com els hi podem dir. Alguna suggerència?
Gràcies per tot!
Cristina Albó

Hola Alba,
Sabem que el que sents segurament és molt intens però no ens queda clar si tu coneixes aquesta noia en persona o no us heu vist mai. Si no us heu vist mai, ves amb molt de compte. Hi ha moltes relacions que no són certes i que una vegada vas allà tot és molt diferent a com ho imaginaves.
Per dir-ho a la teva família el millor és que siguis el més sincera possible i que si accedeixen a que vagis a fer-li una visita ho facis amb ells, en cap cas hi vagis tu sola. Per seguretat, no ens agradaria que passés quelcom desagradable.
Una abraçada i gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicòloga Iesp - Consulta Jove
@HelenaAL
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat