M'agrada el germà del meu millor amic !! QUE FAIG ??
Hola !
Soc una noia de 17 anys i ja fa uns 10 anys que vaig conèixer al meu millor amic. El seu germà d'uns 20 anys, sempre m'havia paregut molt guapo però mai m'havia pensat que m'arribés a agradar. Sempre hem quedat tots junts i no hi ha hagut cap problema al parlar amb ell, però farà només uns dies que està més tímid del normal. Jo, (aquí ve el problema) soc tímida també, pero com ja el conec d'abans puc parlar-li sense cap problema.
He parlat amb el meu millor amic del tema però tampoc sap que fer i jo vull saber com dirli que m'agrada o poder estar amb ell.
Que puc fer? Es molt molt tímid i encara que m'agrada que sigui així, em costa també parlar si ell no respon.
Necessite ajuda adolescents ! :(
Mariona Busto

Hola MaBarna!
El teu millor amic ha parlat d'això amb el seu germà? Potser ell pot ajudar-te a treure informació i saber si entre tu i ell hi ha alguna possibilitat o no.
Sabem que parlar d'aquests temes fa vergonya i no és fàcil, però si es decideix fer el pas i expressar allò que sentim, hem de tenir clar les conseqüències que pot tenir. Pot ser que els sentiments siguin correspostos, però també pot ser que no. Si ho tens clar i assumeixes el risc, endavant! Recorda que pots demanar-li ajuda al teu millor amic, així aniràs més segura! ;)
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per utilitzar el Consultori!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat