Masturbació femenin
Bon dia, primer de tot agrair-vos la vostra feina i el temps que hi dediqueu.
He estat llegint diverse consultes ja contestades sobre masturbació femenina. Però crec que jo sóc diferent.
Quan em toco el clítoris poc plaer sento, més encara, es com si em molestes...
Es normal? Soc l'unica? Que puc fer? Com em puc masturbar sense tocar-me el clítoris? Es pot sentir plaer d'una altra manera?
Mariona Busto

Hola JoAnònima(1234567890)!
En primer lloc moltes gràcies pels teus comentaris!
El que ens expliques els hi passa a moltes noies. A vegades l'estimulació directa del clítoris pot resultar molesta i per tant es recomana que l'estimulació sigui pels voltants del clítoris, pels costats i pels llavis vaginals. Cada noia ha de trobar l'estimulació que més li agrada i li provoca plaer. Prova d'acaronar el teu clítoris d'una altra manera, a veure si així no et molesta.
Recorda també que el cervell és el gran òrgan sexual, per tant també és molt important que estiguem connectades i concentrades amb allò que estem fent. Ajuda't de pensaments que t'excitin, centra't en les sensacions que estàs experimentant, etc., veuràs que així tot va molt millor!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat