EL PRIMER PETÓ
Hola,
Fa poc he descobert aquesta pàgina d'adolescents i m'encanta el que feu. En molt poc temps he descobert moltes coses que no sabia. Us admiro molt a tots el que feu que adolescents.cat sigui una gran pàgina. Motes gràcies.
La meva consulta és la següent:
Sóc un noi de 15 anys de Barcelona, i en aquesta edat tothom parla sobre els seus rotllos i tot això...
Però jo encara no he donat el meu primer petó [a la boca] a ninguna noia, ni tampoc m'he liat ni res de tot això.
I tinc por i estic nerviós perquè no sé si quan dongui el meu primer petó ho faré bé o no o si la cagaré. Tampoc sé en quin moment li he de donar un petó a una noia, I tampoc sé com donar-li el petó, osigui com fer-hó i tal.
Com podeu observar estic molt perdut en tot això, però tinc moltes ganes de provar-ho i així perdre la por que tinc i sortir de dubtes i poder fer moltes altres coses amb alguna noia. Perquè tampoc sé amb quina noia ho podré fer.
Mariona Busto

Hola Waky!
En primer lloc moltes gràcies pels teus comentaris i benvingut a Adolescents.cat!
És normal que estiguis nerviós, tots hem tingut una primera vegada, així que tranquil! Ningú neix ensenyat! La pràctica t'ajudarà a anar millorant la teva "tècnica" i a trobar la manera en que t'agrada fer petons. Important, no tinguis pressa i fes-ho amb qui tu realment vulguis! Si teniu confiança entre vosaltres, molt millor!
Pensa que sovint quan arriba el moment del primer petó la cosa sol fluir de forma natural i espontània. De totes maneres, et pengem un enllaç on els redactors d'Adolescents.cat van penjar alguns consells que et poden ser d'utilitat: http://www.adolescents.cat/noticia/32361/consells/fer/primer/peto/has/tenir/compte
">
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat