MOLT URGENT!! sisplau
Avui dia 30 d'abril, al meu novio i a mi se'ns ha petat el condó. Hem anat a la farmacia i me pres la pastilla del dia després al cap de dues o tres hores. Vaig ovular, en teoria, el dia 26 d'abril (fa quatre dies), la pastilla fa efecte després de l'ovulació? He d'estar preocupada per un possible embaràs? Siusplau respongueu el més aviat possible, gràcies.
Cristina Albó

Hola Nora,
Ho heu fet bé, heu tingut un accident i heu anat a buscar el mètode d'emergència. La píndola del dia després fa efecte estiguem en el moment de cicle que estiguem, però sempre hi ha un mínim risc que no funcioni (igual que el preservatiu, no és 100% fiable perquè hi ha vegades que falla, com us ha passat a vosaltres).
L'habitual és que funcioni, però si no et baixa la regla passada una setmana del dia que t'hauria de baixar, fes-te un test d'embaràs per tal de sortir de dubtes. Compta també que aquesta pastilla pot alterar la regla. Per tant, calma i a esperar que faci l'efecte que ha de fer.
Una abraçada i ànims!
Helena Angel
Psicòloga Iesp - Consulta Jove
@HelenaAL
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat