Desde que vaig veure aquella noticia estic preocupada
Hola Adolescents.cat!
Desde el dia que vaig veure una noticia, no me la puc treure del cap. Es tracta de que un noi va morir degut a un "chupetón" de la seva novia. Es perillós fer-se chupetons? i al coll? si no vull que una persona mel faci, com li puc dir sense baixar la temperatura ni que li molesti?
Moltíssimes gràcies, admiro moltísim el vostre treball!
Cristina Albó

Hola anonimacuriosa,
No coneixem aquesta noticia però possiblement sigui un cas aïllat. D'altra banda, heu de tenir clar que els "chupetons" consisteixen en xuclar la pell de l'altre, aquesta succió fa que es trenquin vasos sanguinis i per aquest motiu deixen la marca, i tot el que sigui trencar vasos sanguinis no és molt saludable que diguem. No és greu però tampoc és meravellós.
Pel que fa a no baixar la temperatura... en general els petons, les petites mossegades, jugar amb llengua... solen ser molt més excitants que parar-se en un punt i succionar la pell (de fet hi ha gent a qui li molesta o fa mal). Per tant, si no vols que te'n facin, només ho has de dir.
Una abraçada i gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicòloga Iesp - Consulta Jove
@HelenaAL
http://www.consutajove.cat
">www.consutajove.cat