No sé clar que és el meu amic
Un amic meu, quan quedem per fer deures o jugar i els seus pares no estan a casa, ell s'emociona i em vol tocar la zona intima, ell també se la toca. No sé si es gay, perquè també li agraden les xiques, però a lo millor és transsexual, jo li he preguntat si és gay, però em diu que no, però no estic segur. M'agradaria saber si vaig jo malament o és veritat, és per ajudar- lo i ja està, per a "que surti del armari" He intentat parlar d'aquest tema amb ell més profundament, però esquivava la conversa. Jo només el vull ajudar.
Moltes gràcies! Valoro molt la vostra feina i crec que és molt important per als joves amb dubtes!
Cristina Albó

Hola Polzet,
Moltes gràcies per les teves paraules, ens encanta que la feina que fem la trobeu útil :)
És complicat ja que l'orientació sexual al defineix cada persona, no en funció de amb qui té relacions sexuals o amb qui s'enrotlla. L'orientació sexual, es defineix en funció de qui ens enamorem, és a dir, amb qui establim relacions de compromís, intimitat, afectivitat i sexualitat.
Que vulgui jugar no ens diu res, però sí que és important que tingui clar que tu com amic estaràs al seu costat sigui homosexual, bisexual, heterosexual,... que passi el que passi, estàs i estaràs allà.
Algunes persones necessiten el seu temps per a conèixer-se a si mateixos, dóna-li el temps que necessiti, així és com millor el podràs ajudar.
Una abraçada i gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicòloga Iesp - Consulta Jove
@HelenaAL
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat