jo mateixa!
doncs el meu dubte va sobre la masturbació. El principi em masturbava introduinme els dits pero vaig llegir aqui, que la millor manera era fregar-se amb un coixi o coses aixi llabors o vaig probar i em va funcionar pero cada vegada ho tinc que fer més sobit, abans era 2 cops a la setmana, despres cada dia i ara es que ho puc arribar a fer 2 cops al dia... :S Es bo? es normal? soc una obsesa?
IESP

Hola!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Gràcies per la teva consulta!
El primer que has de tenir clar és que la masturbació no és cap cosa dolenta, i que tu no ets cap obsessa. Segurament, aquestes ganes de masturbar-te han crescut en la mateixa mesura que el teu interès cap a la sexualitat. A més, durant l'adolescència, els canvis hormonals són tan bruscs, que és molt natural que hi hagi aquestes ganes d'experimentar! :)
Veuràs que hi ha èpoques on una persona té més ganes de mastrubar-se i altres on no tantes, segons el seu estat en aquell moment. Així que et demanaria que no et preocupessis!
Espero haver-te ajudat una mica! Una abraçada.
Helena Galé
@hln_gale
www.consultajove.cat