no mentra y pastilles
Hola bones!!
Tinc varie problèmes aixi que profita per fer la consulta y escrimer-ho tot.Nem pas per pas.
Primer de tot jo i el meu novio fa molt temps que estem junts i fa poc vam probar de mantenir la nostra primera relació sexual tan per mi com per ell. El problema es que estic molt excitada però a l'hora de introduir el penis no pot, no em cap, no m'entra li rellisca el penis. No sé si perquè tinc la vagina petita o ell la té molt gran però ho hem probat ja quatre cops i em rallo bastant perquè en tenim ganes però no passa. No ho entenc !!! Y tampoc estic nerviosa perque hi confio i estem a un lloc tranquil… no ho sé.
Despres vull comentar que jo em vull cuidar quan alfinal pugui mantenir una relació sexual, pero em fa vergonya anar al metge perque soc jove i pregunarli quines pastilles anticonceptives m'anirien bé, ja que tinc la regla molt irregular. Perque al metge on vaig jo em coneix tothom i amb ma mare no hi anire perque ni ho sap! Em mataria.
Espero que pugueu respondre'm siusplau.
Un peto i moltissimes gràcies
IESP

Hola TamaraG!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Moltes gràcies per preguntar!
Et responc als dos dubtes que planteges:
- Respecte a la primera vegada amb penetració, et diria que proveu primer d'introduir un dit a la vagina, després dos i tres. D'aquesta manera, la vagina es va acostumant a la sensació de tenir una cosa dins, i teniu el forat ben localitzat! Si tu estàs excitada i lubricada, no hauria d'haver cap problema. Què et sembla la idea?
- Pel que fa a les pastilles anticonceptives, aquestes estan recomanades per persones amb parella estable i que no estiguin encara a l'adolescència, ja que influieixen molt en les hormones. En el teu cas, el millor és fer servir el PRESERVATIU, ja que protegeix de les infeccions i de l'embaràs, i en podeu trobar a qualsevol supermercat sense donar explicacions.
Espero haver-te resolt els dubtes!
Helena Galé
@hln_gale
www.consultajove.cat