Vull expresar-me
Hola, fa poc m'ha vaig adonar que soc bisexual. Actualment m'agrada un noi el qual abans tenia una molt bona relació amb ell, però ara practicament ya no ens ni parlem. No se que fer!
També dintre d'un temps, m'agradaria dir-li als meus pares els meus sentiments i per quí hem sento atret. El problema és que el meu pare té més de 60 anys i no enten que dues persones d'un mateix sexe es puguin estimar. I no vull que ell en algún cop hem digui insults homofòbics. El meu pare és una persona molt temperamental i no li importa insultar als seus fills (actualment no s'hi parla amb les meves dues germanes). Amb la meva mare no hi ha problemes.
Necessitaria consells. Moltes gràcies i una abraçada!
Mariona Busto

Hola Alex!
Pel que fa a aquest noi que t'agrada, potser estaria bé que reprenguéssiu el contacte que teniu. Creus que pots tornar a contactar amb ell? Si fa molt que no parleu, segur que teniu un munt de coses per explicar-vos. Aquest pot ser un bon començament!
Evidentment, tard o d'hora voldràs compartir-ho amb els teus pares, perquè si mai tens parella, voldràs compartir-ho amb ells. Si de moment no els vols dir res, no t'has d'obligar. Per ara, et recomanem que visitis la web del Casal Lambda (
) on trobaràs molta informació que et podrà donar un cop de mà.
Més endavant, aniràs veient que no passa res si els ho dius als teus pares. Per sort, cada vegada més els pares accepten millor l'homosexualitat o bisexualitat dels seus fills. Pensa que ser homosexual o bisexual no és res dolent, per tant, tu ets el primer que has de pensar que és quelcom que és bo i que els teus pares ho acceptaran. A vegades necessiten una mica més de temps per pair-ho, i els pot ajudar demanar informació o parlar amb persones i famílies en la mateixa situació. Poden demanar informació i assessorament a l'Associació de pares i mares de Gais, Lesbianes, Bisexuals i Transsexuals (AMPGIL) (
).
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat