sexe anar.... tema de la caca
Holaaaaaaaaaa
soc verge, pero tinc curiositat per saber com és el sexe anal.... Quan el noi te la fot a dins, i la treu, surt la merda? Perque, la merda a quants cm esta del cul mes o menys? o com me l'haig de netejar abans de la relacio sexual pk no surti la merda? no es una broma, enserio...
gracieees petonsssssssss
Mariona Busto

Hola paaulaa!
Amb el sexe anal és molt important la higiene abans, durant i després de la relació.
Has de tenir present que per l'anus hi surt la caca, per tant, sempre hi ha el risc que hi pugui haver algun "accident". De totes maneres, abans de fer aquesta pràctica sexual s'ha de preparar bé la zona, haver anat al lavabo abans i si cal fer algun rentat per evitar problemes.
Per últim, recordar que l'esfínter anal no lubrica de forma natural com la vagina, per tant s'ha de fer servir lubricant, i que s'ha d'utilitzar preservatiu per evitar el contagi d'alguna infecció de transmissió sexual (ITS). Sempre es canviarà de preservatiu si es vol fer penetració vaginal o oral.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per utilitzar el Consultori!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat