amoor...
bf.....tiinc 14 anys i suurtooam uun tiiuuu...a la classe massento am ell...pro n parle am mii..parle am la del radere...negaa als seus amiicis qew suurtiim....
avui ens eem liiiiat aal lavaaavoo...peroo la meva millo amiiga me diu q es millo q el deiiixii.....
qee faaiig??
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP. Si hem entès bé estàs sortint amb noi, però no ho sap ningú i us lieu als lavabos.
T'agrada aquest tipus de relació? És la relació que vols tenir? El millor és que parlis amb ell i li diguis el què no t'agrada, i el que t'agradaria. Què és el que et fa sentir quan nega que sortiu junts als seus amics, et fa sentir rebutjada? et fa sentir malament? et fa sentir que no vol estar amb tu o que li fa vergonya dir a la gent que està amb tu? Pregunta-li totes aquestes coses.
En funció a les seves respostes, pren una decisió, ara bé, un consell, no estiguis MAI amb ningú que et faci sentir que no vals, que ets inútil, que no ets especial,... i escull a qui et faci sentir especial, bonica, diferent a la resta, l'escollida entre les altres... No només algú que es vol liar amb tu... si fos així ja t'aniria bé el noi amb qui estàs ara, no?
Espero haver-te ajudat i no ho oblidis, estima't a tu per sobre de tothom!
Helena Angel @HelenaAL