Massa embolic
Resulta que l'altre dia va venir un ex meu al meu poble, que ell s'havia canviat de casa, i feia un any que no el veia.
Doncs bé, va passar tot el cap de setmana amb nosaltres (els meus amics, el meu novio i jo) i quan ens despediem ens vam liar, es a dir, que li vaig ficar les banyes al meu novio.
Ja se que lo normal seria parlar-ho amb ell i deixar la relació, pero es que no puc, per que en realitat me lo estimo massa i ja no sé que fer... m'atrauen massa persones.
De fet a mes de aquell ex, m'estic parlant amb un noi del esport que faig jo i ens hem passat unes fotos una mica pujades de tó i ara només vol parlar d'aixo... Per exemple avui estavem parlant d'un problema que jo tenia, de sobte em talla i em diu que si ens passem fotos li dic que no perque jo no estava bé i en comptes de preocupar-se per mi, ja que abans de lio era el meu amic, agafa i diu 'ah, ps bonanit'... M'he quedat flipant...
El cas es que jo no sé que fer amb ningú...
Mariona Busto

Hola zoey18!
Entenem que estàs en un moment de la teva vida amb força dubtes, no tens clar què sents ni per qui ho sents, i potser estaria bé que et donessis un temps per tu, per pensar i deixar que les coses es posin al seu lloc.
Ens expliques que no vols parlar-ne amb el teu actual nòvio, perquè te l'estimes massa, però si et poses en el seu lloc, segurament veuràs que a tu no t'agradaria que la teva parella fes això amb tu, oi? Tots tenim dret a tenir dubtes en algun moment, però no està bé que "juguem" amb els sentiments dels altres o que fem coses que puguin fer patir i molt.
Així doncs, dóna't temps, sigues més sincera amb tu mateixa, i veuràs com les coses es veuen de manera diferent.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per utilitzar el Consultori!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat