Enamorada.
M'agrada un noi, i vaig estar amb ell dos mesos pero despres d'aixo em va deixar de parlar durant 4 mesos i als 4 mesos de deixar-lo em va obrir xat i em va dir que em trobaba a faltar i que ho sentia, volia quedar amb mi bla bla, total que vam dir de quedar i a l'estona em va dir que millor que no( ho va fer aposta) total, que despres de 2 mesos vam quedar i em va donar un peto, el em deia que l'importaba molt i que no em volia perdre i jo vaig caure, total que despres del peto vam torna a quedar ala semana seguent i ens vam liar, y tot genial pero es va enfadar, es bipolar y em deixa de parlar quan vol i em diu que no vol saber res de mi i tal no se, no se que fer, ara fa ja unes 3 setmanes que no se res d'ell, perque no em parla, em fa sentir inutil, i no se que fer perque no se si m'estima de veritat o esta jugant amb mi...
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP. Si una persona et fa sentir inútil i et fa sentir que estan jugant amb tu, aquesta persona no et mereix.
El més important en les relacions interpersonals és que tu et valoris a tu mateixa. Si tu no et valores a tu mateixa, faràs coses pels demés i no per a tu. Tu ets la persona més important de la teva vida i sempre has de mirar pel teu benestar. Si ell no et dona el benestar que tu vols, valora si vols seguir així, estant quan ell vol i quan no vol, no.
Una abraçada,
Helena Angel @HelenaAL