SOS NO SE QUE FER
ajuda desde principi d aquest curs estic pilladisim per una tia que fa 3r ESO com jo pro va a un altre classe hem sembla que hem fa miradetes pro no ho se si o son o no ho son mai he tingut res am ningu i no se que dirli perque soc molt timid i me costa asta per whatsapp he quedat amb ella uns 2 o 3 cops pro amb les seves amigues no e tingut la oportunitat de estar sol amb ella estic molt pillat que he de fer i en el cas de que estem ella i jo sols que li dic
Mariona Busto

Hola xenmgs!
Fantàstic que tingueu amics i amigues en comú, això et pot ajudar molt! Aprofita aquestes ocasions en les quals quedeu tots per aproximar-te més a ella i conèixer-la millor. Estar amb grup pot facilitar les coses, ja que no et sentiràs tan pressionat pel fet d'estar tots dos sols.
Pensa que es pot parlar de molts temes: de classe, d'aficions, de sèries, de vacances, d'esports, de cinema... fixa't que és una llista infinita. El més important és que et mostris tal com ets, que siguis natural i espontani, i deixa que la conversa vagi fluint amb normalitat. Escolta-la atentament i mostra interès per allò que t'expliqui.
Un cop hagis trencat el gel veuràs que et resulta més fàcil iniciar una conversa o trobar una excusa per iniciar-la!
Esperem que us vagi molt i molt bé!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat