nose com fer-ho
fa tres mesos que surto amb un noi un any més gran que jo, fa poc ha començat a agafar-me la mà posan-la en els seus genitals i aprentant-la, a vegades quan li toco després em diu que no li ha agradat tan com l'altre dia.La seva ex li feia i a ella li encantava però jo li faig com em diu però no ho veig que ho gaudexi molt. Ja no se que fer ni com fer-ho, em podeu ajudar?
Mariona Busto

Hola Sam!
Si vols saber si li agrada o no com ho fas, el millor que pots fer és preguntar-li, i que no només et digui com fer-ho, sinó que també t'ensenyi a fer-ho. D'aquesta manera aniràs aprenent què li agrada i com li agrada que li facin.
Recorda però que és molt important que només facis allò que tu realment vulguis fer, no t'has de sentir pressionada a fer res que no et sentis preparada o vulguis fer. Encara que la seva ex ho fes, recorda que cada persona tenim els nostres ritmes i és important que ho respecti.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per escriure'ns!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat