problemes per arribar a l'orgasme
Holaa!
Ja fa un temps que el meu nòvio va començar a fer-me dits (ja ho hem fet unes quantes vegades), però jo no he aconseguit mai arribar a l'orgasme. Sí que sento molt de plaer però no hi arribo. Algun consell?
Moltes gràcies!!
Cristina Albó

Hola de nou Fox,
Quan ens dius que el teu nòvio et fa dits, i enllaçant amb la consulta anterior sobre l'himen, entenem que fas referència a que introdueix els dits dins la teva vagina. Amb aquesta pràctica sentiràs plaer, i et pot excitar molt però serà difícil que arribis a l'orgasme a través de la introducció dels dits dins la vagina.
La part dels genitals femenins que està destinada a proporcionar plaer única i exclusivament és el clítoris. Ja el coneixes?
T'adjuntem dues imatges per a què puguis conèixer una mica millor la teva anatomia i la del clítoris:
Com veuràs, el clítoris, es troba  l'exterior de la vagina, no a l'interior. Seria interessant que si tens curiositat de com és el teu
cos, agafis un mirallet i puguis mirar-te els genitals i ubicar totes
les parts indicades a les imatges. Si el clítoris que està a l'exterior
de la vagina (i que és l'òrgan encarregat de proporcionar plaer sexual a
la dona, i que no té cap altre funció que no sigui aquesta), és fàcil
d'entendre que amb la penetració, dels dits o del penis, les noies/dones no sentin molt de
plaer, la penetració pot ser excitant però la gran majoria de les noies/dones no sentim plaer amb la penetració.
Com hem explicat en moltes altres consultes, la gran majoria de terminacions nervioses en els genitals femenins estan a l'exterior de la vagina (tal i com es veu en les imatges), al clítoris i al seu voltant, no dins.
Si
vols començar a descobrir com funciona el teu cos, intenta descobrir
com funciona el teu plaer explorant aquestes zones i poc a poc aniràs
coneixent més el teu cos i el teu plaer! Quan ho coneguis, podràs ensenyar al teu nòvio com ho de fer o de quina forma t'agrada sentir plaer.
Una abraçada i gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicòloga Iesp - Consulta Jove
@HelenaAL
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat