Com oblidar a un nen?
Estic penjada d'un nen de la meva classe però aquest nen no se sap si li molu o no, jo ja m'estic començant a fartar però tot i així mai el puc oblidar mai puc dir que començaré de zero sense saber-ne res d'ell, perquè ja ho vaig intentar un cop i va ser impossible.
Tinc por de no trobar mai l'amor perquè m'estic tancant amb ell i només em centro amb ell i sé que hi han més nens a la vida però no sé com ho faig però no puc deixar de pensar amb ell.
Algún consell per oblidar-lo?
Cristina Albó

Hola anonimainlove,
Nosaltres tampoc sabem, ni podem saber si li agrades a aquest nen. Ara bé, si tens clar que no vols donar cap pas tu (sense esperar que sigui ell qui el doni) i que vols passar pàgina, el que podries fer és posar les tres distàncies:
• Distància física - intenta no
veure'l ni coincidir amb ell. No miris cap a la seva classe, no el
busquis a l'hora del pati.
• Distància virtual - fes el mateix amb les xarxes socials. Deixa de seguir-lo o deixa de mirar les seves publicacions.
• Distància
mental - deixa de pensar-hi o, quan hi pensis, obliga't a posar el
focus en tu i fes allò que et vingui de gust (estar amb les amigues, fer
esport, practicar alguna afició, estar amb la família....). Dedica't
dos mesos a pensar en tu i a fer allò que t'agrada, veuràs que et sentiràs millor!
Oblidar-lo no podràs ja que sembla que significa molt per a tu, però si que podràs avançar ;)
Una abraçada!
Helena Angel
Psicòloga Iesp - Consulta Jove
@HelenaAL
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat