AJUDA SISPLAU, EL MEU PARE PEGA A LA MEVA MARE
Sisplau aixo no es cap mena de broma, ho escric en aquest apartat perque sé que contesteu enseguida. El meu pare pega i discrimina a la meva mare, es barallen molt sovint. Ell cuant la discrimina mamare li respon en plan y tu cabron o coses aixi, el meu pare llavors extendeix cada cop mes el conflicte i la acaba pegan. Tinc molta por, he trucat al numero de violencia de genere que han de trucar els menors si veuen un cas de violencia de genere pero no tinc forçes per parlar. Jo estimo als 2 pero no vull que ell estigui aixi, cuan la pegat avui mateix li he dit que perque la pega amb llagrimes als ulls, no ma fet gaire cas i ha dit que perque no la soporta i tot això, ell ma dit que com la torni a defensar que jo també surtiré perdent. Tinc molta por perque jo amb el meu pare tinc bon rotllo, pero cuan la pega... No sento que sigui el meu pare. Em podeu ajudar sisplau
Cristina Albó

Hola ºanonim,
Aquesta consulta aniria a psicologia però donada la gravetat, la respondrem. Sabem que és difícil però el millor que pots fer per a protegir-te a tu i a la teva mare és trucar al telèfon de la violència de gènere: 900 900 120, sabem que és complicat però fes-ho ja mateix. No esperis.
Potser podries parlar amb la teva mare, explicar-li que teniu recursos per a poder fer front a aquesta situació. Aquí et deixem recursos que us poden ajudar:
">
• http://www.violenciadegenere.org/index.php/que-es-violencia/recursos
• ">
• http://interior.gencat.cat/ca/arees_dactuacio/seguretat/violencia-masclista-i-domestica/
• ">
Sigues valenta i explica això que et passa... és la manera de que s'acabi i intenta parlar amb la teva mare, juntes potser podeu fer-hi front amb més força.
T'enviem una abraçada enorme i esperem que s'aturi JA aquesta situació que esteu vivint.
Helena Angel
Psicòloga Iesp - Consulta Jove
@HelenaAL
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat